Bestuur en Organisatie

Productgroep Dienstverlening

Effectindicatoren

Metingen 31-12

Streefw.

2018

2019

2020

2021

2022

2023

2023

Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over publieke dienstverlening

68

-

67

-

53

-

74

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over gemeentelijke informatievoorziening

79

-

75

-

66

-

82

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Rapportcijfer digitale dienstverlening

7,3

-

7,4

-

6,9

-

8,1

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Gemiddelde doorlooptijd producten en diensten (dagen) *

-

13

19

18

21

21

16

Percentage aanvragen dat na streefdatum openstaat (servicenorm) *

-

18,4

21,8

15,3

14,8

11,4

14

Aantal terugbelverzoeken *

-

18.219

17.263

18.289

14.300

11.655

16.500

Het aantal terugbelverzoeken kan afwijken van het exacte aantal, doordat zaken niet direct aan een afdeling zijn gekoppeld en deze informatie op een andere manier bij elkaar gebracht moet worden. Verschillende redenen maken dit een complexe workaround, die op dit moment geoptimaliseerd wordt.

* Streefwaarde: elk jaar 10% beter dan het jaar daarvoor.

Deze pagina is gebouwd op 07/10/2024 12:02:34 met de export van 05/22/2024 10:19:46